100%Foot

Venez Au Foot

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-05-2020 11:11:13

Truman Ellen
Nouveau membre

nike air max

Men så nike air max finns det nämnda nya sneakerheads som just kom in i spelet och vill ha en bit av den historien. De kanske inte har råd med originalernas galna återförsäljningspriser men de är villiga att ställa upp i flera dagar för att betala detaljhandeln för remixen. Det verkar som om detta är den koncession som Nike har gjort och vi måste alla ta itu med det. Istället för att lämna pengar på bordet skapade Nike denna mellersta mark som verkar utformad för att få bort minsta mängd människor.

I motsats till vad många tror är inte alla Kanye-anslutna sneakers fantastiska. Yeezy Boost 750 är fruktansvärt (ledsen, svarta par som tappar i lördag), jag bryr mig inte om de 950 stövlarna, hans Nikes blev träffade och missade och hans Louis Vuitton-leder hade nike skor noll påverkan på mig. Men debutfärgen på Yeezy Boost 350? Flamma emojis runt. Det jämför inte ens med Pirate Black och Moonrock färgvägar när det gäller stil och mångsidighet.

Primeknit (eller vad som helst garn som faktiskt används) och Boost vinner igen. Visst mycket av nike air max 90 denna hype skapades av Converse eftersom idén att göra en uppföljare till Chuck Taylor måste ha låtit bra i marknadsföringsmöte, men kom över som "Ny Coke "till alla andra. Men efter att ha provat de Lunarlon-utrustade skorna och deras åtagande att inte skruva upp den ikoniska designen lyckades Converse modernisera den klassiska skon. Nu om Nike skulle göra samma sak för sina retros (fixa insidorna men don berör inte utsidan), så kommer vi att ställa in.

Jag har uttalat mig om döden av What The-konceptet många gånger i nike air force år. Detta var undantaget. Fortfarande inte i nivå med Nike KD 6 och tidigare What The sparkar, men åtminstone kitschfaktorn var hög och den kalejdoskopiska slumpmässigheten var där, inte som färgen i siffrorna närmar sig vad The LeBron 11 och 12 tog. När Stephen Curry vann MVP, du visste att det skulle komma. Under Armour var tvungen att ha något klart för att fira ögonblicket precis som Nike hade för LeBron James, Kevin Durant och Kobe Bryant när de vann sina respektive troféer.

2015 gjorde Nike en mer bekymrad (eller om du är helt cynisk, lägger lite) ansträngningar för att se till att deras mest ikoniska silhuetter är så tro mot originalen som möjligt. Om du har några tvivel om hur Nike presterade i år med deras omarbetade ansträngningar, var denna # KoFBestOf2015-pris för bästa utgivare av OG-sneakers öppen för alla märken men swoosh gick bort med ett rent svep. Det kommer aldrig att få samma uppmärksamhet som en remastered Air Jordan nike air 1, men bra på Nike för att äntligen inse att en av deras viktigaste modeller förtjänar att behandlas som sådan.

Med ett spektakulärt paket som innehåller en mängd tillbehör, lyckades Fieg producera en bättre "What The" -skor än Nike har på flera år. Under 2015 såg vi flera Nike-silhuetter ta på sig den klassiska svarta, röda och vita färgvägen i Banned Air Jordan 1 inklusive Nike Metcon och Nike Internationalist.Men det var Air Max 1 Banned som var en sådan på näsan hyllning att den till och med hade ett [img]https://www.halmstadnojen.se/images/skor/nike air-172hux.jpg[/img] Nike Air-märke på hälen för att verkligen driva punkten hem.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com